måndag 9 juli 2007

En liten presentation

I och med en bilresa från Norrköping till Örnsköldsvik bestämde jag mig för att testa en sak. Böcker som jag läst och inte vill ha kvar lägger jag ut på olika platser för andra att hitta. Med boken följer en liten lapp med uppmaningen att läsa boken och sedan komma hit för att skriva var och när man hittade boken, samt vad man tycker om den.

En rolig idé som jag fnulat på ett tag och som nu alltså startat.

Vad det ska bli av det här lilla projektet har jag ingen aning om, det kan gå precis hur som.

De första böckerna jag skriver om var det ett tag sedan jag läste, där av de torftiga recensionerna. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden.

5 kommentarer:

Pappa B sa...

Tjosan.
Det var roligt att se att du tittade in hos mig. det är alltid roligt med nya besökare, tyvärr får man ju inte behålla alla även om önskade det.
Tack för titten i alla fall
pappa B
Sveriges gladaste man

Pappa B sa...

Ops!
Glömde att fråga dig om du läst
-En tur med Cadillac- skriven av en gymnasielärarinna i Angered. En var,m bok där hon beskriver sin mamma och hennes tuffa kamp i finska Karelen. Mycket must och lite raka rör. Raili Syvänen heter författarinnan.

Lilltrolls far sa...

Hur går det med böckerna egentligen? Har du inte läst ut nåt än?

Marianne sa...

Vad roligt! Jag vill också lägga ut böcker :D!

Vonkis sa...

Marianne
Gör det! Jag kan kolla om inte du kan skriva i den här bloggen, men inte i mina andra.